lördag 28 maj 2011

CHAOS X LUNACY

Drog ut till stan igår med några polare, runt 22:00 stack vi till klubben Lunacy och härjade loss. Det var sinnessjukt roligt, träffade massa folk. Det var väl lite upp och ned vid vissa tillfällen, men det tänker jag inte gå in på.

Efter Lunacy så drog vi till närmsta Seven Eleven där jag köpte en Ben & Jerry's, big mistake. Drog sedan till Centralen för att åka hem, bara för att upptäcka att stället är låst och att första tåget inte skulle gå fören 05:12, när jag kom dit så var klockan närmare fyra. Ringde upp en av dem som jag var med, Tes, och berättade att jag skulle stå där helt ensam så länge. Så hon, bäst som hon är, åkte till Centralen för att hålla mig sällskap. Vi drog på Donken där hon bjöd mig på en burgare, så jävla snäll hon är orkar inte. Vi satt där och chillade, snackade om lite allt möjligt, tills det var dags att ta sig till tågen. Vid det här laget var jag på så otroligt pissigt humör, missade precis första tåget som gick, så fick vänta tills 05:42 istället, kul. Hur som helst så kom jag hem oskadd vid 07:00 och däckade totalt, min glass var sås när jag ställde in den i frysen, hoppas den inte är sådär äckligt isig när jag ska äta den.

Anyway, vaknade av min älskade mamma som väckte mig strax efter tio och hon säger att vi ska hem till min Moster för att min Kusin fyller tretton år idag. Kul, tre timmars sömn. Saken är den att vi har fortfarande inte åkt dit i skrivande stund och vi kommer inte åka fören vid tre. Awesome, hade kunnat sova några timmar extra. Känns som att jag ska däcka varje gång jag blundar.

Hur som helst så var gårdagen helt jävla underbar, är så glad över att jag kom ut och att jag fick ha så roligt som jag hade. Tack alla som gjorde det så värt och puss på Tes som är en riktig pärla!

Min look för kvällen, det var länge sedan jag hade sådana ögonbryn så jag bara kände för att fixa dem så. Sedan så var det första gången jag satte upp mitt hår på det där sättet, vart så jävla nöjd med att det blev så snyggt! Tycker det är lite kul också att man inte alls kan se mina piercingar, ser så himla annorlunda ut utan dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar