lördag 4 juni 2011

SHOPPING

Igår var jag, som jag nämnde i mitt förra inlägg, ute på stan med Camilla! Hade planer på att shoppa som fan, men det slutade med att jag inte köpte så mycket alls. Men trotts att jag inte direkt köpte saker som jag verkligen behövde så är jag ändå nöjd med mina köp! Lär dra in imorgon också, har en del pengar kvar så.

Nedan kan ni se vad jag köpte~
Som ni kan se så har jag köpt mig en baddräkt! Jag, av alla människor, har köpt en baddräkt! Jag har inte ägt en på år och dar, men fyfan vad bra jag såg ut i den. Överväger att lägga upp en bild så att ni får se, skulle ni vilja det? Tänkte att jag kanske skulle berätta vad som finns i den lilla påsen också, så att ni inte får några konstiga idéer. Det är tre svarta piercing smycken som jag köpte från Punkt Shop, jag ska ju pierca örat snart så jag passade på att fixa smycken när jag ändå var inne i stan!

Min look för dagen också, vet att det inte direkt syns men jag hade på mig min lilablåa adidas jacka. Har knappt använt den så det var på tiden att jag gjorde det tyckte jag. För övrigt så är bilden tagen inne på Mc Donalds toalett och jag bara kände för att använda mitt klassiska fierce-face, fråga inte varför det bara hände.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar