onsdag 8 juni 2011

YU-GI-OH!

Jag känner mig verkligen jättenördig. För någon vecka sedan så vaknade jag upp ganska tidigt på morgonen, satt och bläddrade mellan kanaler och stötte på en som sände Yu-Gi-Oh!, nostalgi som fan för mig. Samma dag började jag leta som en riktig galning efter serien på japanska, hittade nada. Så jag laddade ned den första säsongen dubbat på amerikanska. Och inte fören nu, när jag nästan sett klart alla episoder, hittar jag äntligen säsong ett på japanska. Jag hittade även den bannade säsongen som bara sändes i Japan, så jag sitter och tittar på den nu. Men senare när jag är klar med den så ska jag kolla om säsong ett igen, fast på japanska då. Shit, kan man bli nördigare än såhär?

Detta är för övrigt den bannade säsongens intro låt/video, jag blev något skrämd när jag såg Kaiba med grönt hår och man ser verkligen hur gammalt detta är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar