torsdag 16 juni 2011

UNPLUGGED

Idag ska två tjejer komma hit och pierca sig klockan 16:30, dem är polare med Camilla så dem åker med henne hit så att dem inte tappar bort sig, dem har antagligen aldrig varit i Tumba förut så. Men det ska bli nice, har suttit och väntat på att få pierca igen! Dock är det bara öron som ska piercas denna gång igen, men jag hoppas på att kunna pierca annat snart, som någons läpp till exempel. Den ena ska ha tre hål och den andre fyra. Får väl se om jag lägger upp bilder här på slutresultatet, kanske eventuellt blir en video också.

För övrigt så sitter jag just nu och skissar lite i ett stort block som jag fick av min Pappa för någon vecka sedan. Älskar hur mycket yta det finns till att skapa saker, dock är blocket bökigt då den är så stor, man kan ju inte ta med den någonstans! Lyssnar även på musik medan jag ritar, som jag alltid gör. Låten är givetvis av Dir en grey, jag hade inte hört den fören nu, har inte lyssnat så mycket på deras Unplugged låtar. Men jag fastnade direkt för denna, jag rös som jag vet inte vad. 3:50 totalt dödade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar