måndag 22 augusti 2011

ALONE AGAIN

Igår, tidigt på morgonen, åkte min älskling tillbaka till Skövde efter en hel månads tid här hemma hos mig. Det är uppenbart att jag redan saknar henne otroligt mycket. Det känns rent ut sagt konstigt att sova ensam i min säng, den känns plötsligt så stor. Jag kan bara hoppas att det inte dröjer allt för länge tills hon och jag kan ses igen.

Allt med skolan har blivit helt knas, vet inte vart jag ska ta vägen. Min SYV ska prata med Fryshuset och se ifall dem har fler platser i klassen och om jag kan få börja där. Om inte det går så vill jag ju börja om ettan i Tumba, men det ska tydligen vara fullt där så vi får se hur det blir. Detta börjar bli extremt jobbigt, vill ju veta vart jag ska gå någonstans nu så att jag inte hamnar efter igen. Men kan inte skylla på någon annan förutom mig själv, det är jag som har satt mig i den här situationen, får helt enkelt göra mitt bästa med att fixa det.




1 kommentar:

  1. Det här med skolan är ALDRIG, ALDRIG kul. :( Jag själv är så otroligt jävla trött på skiten. Men samtidigt... Så är det skönt att veta att om man verkligen behöver gå i skolan, att man har en plats där. Jag håller tummar och tår att du kommer in på något och att du får studera. Och sen hoppas jag även att du inte hamnar efter. :)

    Jag själv har börjat studera på Balsta Musikslott här i Eskilstuna och jag trivs väldigt bra. Klassen är klockren. ;) Metalheads är vi allihopa, allihopa. ;) haha! Du får ta hand om dig Nic och ha en fortsätt bra dag!

    *skickar kram*

    SvaraRadera