tisdag 9 augusti 2011

FML

Jag och Payne har bestämt oss för att inte åka till London nu. Saker och ting har eskalerat så mycket och vi vill inte riskera att utsätta oss för något första gången vi åker utomlands tillsammans utan föräldrar. Och hur kul kommer det vara egentligen? Affärer lär vara stängda och jag skulle inte bli förvånad om Dir en grey konserten ställdes in, och det var ju mest därför vi skulle åka. Dessutom så vill man ju inte känna sig osäker hela tiden, titta bakom ryggen bara för att se till att det inte är något ligist gäng som förföljer en. Visst, vi förlorar pengar på detta, cirka 1500:-. Men som min Mamma säger "Det är bara pengar.".

Men Dir en grey konsert är inte helt uteslutet än. Har vi tur så kanske vi åker till Finland istället för att se dem där. Kan bara hoppas och hålla tummarna, jag bara måste se dem. Kommer sitta i något mörkt hörn och gråta medan jag odlar svamp på mina kroppsdelar i ren depression om detta inte löser sig.





1 kommentar:

  1. Alltså hoppas ni kan se dem i Finland! För det är ju skit tråkigt med alla kravaller i London men det är rätt beslut!!

    SvaraRadera