onsdag 3 augusti 2011

NO TITLE

Mitt bloggande går helt åt helvete, det är inte ens okej. Har knappt suttit vid datorn särskilt mycket nu under tiden som Payne har varit här, så jag har dessvärre inte haft tid med att uppdatera mig. Jag lär göra ett långt inlägg här med bilder, videos och hela köret senare om vad vi har haft för oss. Sedan kommer jag ju även skriva om London också när vi kommer tillbaka därifrån och vad som händer efter det. So stay tuned!

Funderar fortfarande en del på det där att skriva mina inlägg på engelska. Kanske slutar med att jag faktiskt börjar göra det, så bli inte förvånade om nästa inlägg kanske är på engelska!

Nu ska jag fortsätta spela Luna Online och göra klart massa tråkiga quests så att jag kan levla!
Edit: Jag levlade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar