lördag 13 augusti 2011

UPDATE

Jag har varit ganska nedstämd nu det senaste, tror ni vet varför, men jag har ändå försökt hålla humöret uppe för Payne's skull. Hade hon inte varit här med mig nu så hade jag antagligen legat under mitt täcke med hörlurar i öronen och Dir en grey på högsta volym. Fick ett break down för någon dag sedan, låg och grät som jag vet inte vad. Hade verkligen sett fram emot att få åka till London, hade planerat att gå på konserten där i flera månader. Vi förlorade cirka 1500:- för att vi inte åkte, kunde ju inte få pengar tillbaka, underbart.

Men så kom jag på att dem skulle spela i Finland också, så mina förhoppningar om att få se dem höjdes igen. Visserligen skulle inte Payne kunna gå med mig då, men hon var okej med att jag letade upp någon annan att dra dit med. Letade som ett djur efter biljetter, men så kom Mamma och sade "Du börjar ju skolan den 22:a.". Great, då var det också uteslutet. Så, ingen konsert för mig what so ever. Ska trösta mig med att köpa deras delux edition av nya albumet DUM SPIRO SPERO och kanske klicka hem någon av deras live DVDer.

Nästa gång dem har world tour så ska jag gå fler än en gång, för att ta igen att jag inte kunde gå alls nu. Då ska seriöst inget hindra mig från att åka och se dem, skiter i om det är kravaller eller ett världskrig på G, jag ska se dem och så är det bara.
Brukar lyssna på denna ibland när jag känner mig lite down. Dir en grey's låt BUGABOO, helt utan musik, bara Kyo som viskar/sjunger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar