måndag 8 augusti 2011

LONDON SNART

Sitter med svart färg i håret, är på väg att ta död på min hemska utväxt. Dem sista förberedelserna inför London görs både idag och imorgon. Håller på och packar väskor, imorgon växlar vi pengar till pund. Är sjukt stressad och nervös, orkar fan inte. Men allt blir lite bättre när jag tänker på Dir en grey konserten.

Igår kom min älskade Mamma hem från Rhodos, stod och kramade henne jätte länge. Jag och min syster fick en massa saker. Jag fick bland annat massa godis och en ny, helt fabulös, väska som jag ska släpa runt med i London.
Detta lär bli sista inlägget här på bloggen innan resan, kommer inte ha någon internet what so ever så ni får ha det så bra medans jag är borta!

Önskade så att jag var på Wacken, Dir en grey spelade ju där. Har kollat på hela deras live spelning, publiken var skön och gapade inte i onödan när det inte uppskattades, det var inte mycket knuffande och dem flesta njöt mest bara av musiken. Det är precis så jag vill ha det när jag går på konserter. Jag vill inte höra en massa jävla skrik bakom mig medan dem spelar eller bli knuffad åt sidorna. Vill bara kunna titta och njuta utan några problem. Men spelar dem på Wacken igen nästa gång så ska jag lätt dra dit!

1:06 totalt dödade mig. Tycker synd om teknikerna, skulle aldrig vilja få en sådan blick eller bli skriken på av Kyo. Tydligen så var det problem med hans mic, dessutom så hade hela bandet jet lag så alla var slitna och inte direkt på det bästa humöret, vilket definitivt syns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar