söndag 24 juli 2011

I BELIEVE I'M IN NEED OF SOME HELP

Jag är sjukt dålig på att uppdatera, men anledningen till det är för att min älskling kom hit i onsdags, så jag har med andra ord varit upptagen. Jag ska dock försöka skriva här om vad vi gör och sådant, sedan försöka fortsätta med den där 30 dagars grejen också. Ber om ursäkt till mina underbara läsare för att jag är så off, men jag hoppas att ni förstår!

Payne kom ju då, som sagt, hit i onsdags. Vi har inte gjort så mycket sedan dess, drog till Murasaki för att käka sushi men sen drog vi hem. Vi har mest suttit inne och chillat, kollat på mina älskade Batman filmer och flötat under helgen. Igår åkte min Mamma och hennes sambo iväg till Grekland, så vi har i princip huset för oss själva, så jävla nice ni förstår inte!

Nu i veckan så lär vi dra iväg och bada, sedan ska vi även sticka till Skärholmen med en vän till Payne som har sin kille här i Stockholm. Någon annan dag drar vi till Murasaki igen och sedan blir det bio med två andra polare. Vi har bestämt att se nya Harry Potter filmen, är så jävla pepp.

Jag har funderat lite på vad jag kan göra för att göra min blogg lite mer intressant. Jag får väldigt sällan kommentarer, vilket gör att jag känner mig mindre dragen till att skriva några inlägg. Men för att göra bloggen bättre så krävs det givetvis att jag uppdaterar oftare. Men jag tänker även om jag kanske ska börja göra videoinlägg. Skulle det vara något? Och kanske börja skriva på engelska, för att få lite mer utländska läsare?
Jag vet ärligt talat inte, hjälp mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar