tisdag 12 juli 2011

DAG 01

PRESENTERA MIG SJÄLV

Min dator valde att göra allt jobbigt och ta bort den långa texten jag hade skrivit här. Så jag tänker inte gå in på någon lång bakgrunds historia, som jag gjorde i den texten tyvärr. Men det ska nog bli intressant att läsa i alla fall hoppas jag.

Jag tror att dem flesta som följer och läser min blogg redan vet vem jag är och känner mig. Men för er som inte har träffat mig så ska jag berätta att jag föredrar när man inte kallar mig vid mitt födelsenamn. Jag har aldrig riktigt tyckt om det och funderar faktiskt på att göra ett namnbyte, även om mina föräldrar inte skulle uppskatta det. Så, jag presenterar mig själv
som Nic, vilket egentligen bara är en förkortning på mitt riktiga namn men jag gillar ändå det betydligt mycket mer.

Jag är just nu i mitt artonde år, föddes 11 februari, 1993. Personlighetsvis så är jag en väldigt energisk och schysst person, lätt att prata med.
Jag har en stor variation av olika intressen, så det är nog inte så svårt att komma överens med mig eller finna något att prata om. Vill ni veta vad jag har för intressen så är det bara att fråga, jag bits inte! Jag tror inte det är särskilt krångligt att närma sig mig, jag har aldrig betett mig otrevlig eller framstått på ett sätt att man skulle få en känsla av att jag inte vill veta av en, skulle jag bete mig på det sättet så måste man ha gjort något riktigt fult mot mig eller någon jag känner. Behandla mig bara på ett bra sätt så ska det inte vara några problem, man behandlar andra som man själv vill bli behandlad. Men är man ute efter att hamna på min dåliga sida så är det inte särskilt svårt då jag har ganska kort stubin. Anledningen till det är att jag har tagit så mycket skit i mitt liv att jag inte låter folk behandla mig hur dem vill utan att ha något att säga till om. Jag tycker personligen att jag har lite utav ett "hjärta av guld", jag bryr mig så mycket om folk i min närhet och ställer alltid upp ifall det är någon som har något problem. Kanske kan jag inte hjälpa alla gånger, men jag finns ändå där om det är någon som bara behöver lätta på det som tynger ned en och prata. Jag kan faktiskt säga att jag bryr mig mer om andra än mig själv, vilket i grund och botten egentligen inte är så bra, man glömmer liksom bort att man själv har sina egna problem. Precis som alla andra så är jag långt ifrån perfekt, men jag tycker ändå att jag är en väldigt bra människa.

1 kommentar:

  1. Hej, du är inte lätt att prata med! Du är faktiskt ganska otrevlig, jag sa hej till dig för ungefär tre till fyra år sedan och vinkade lite lätt. Det du gjorde var att hälla en stor hink av hemska svordomar på mig. Jag är fortfarande bitter. Det värsta var att jag inte hade betett mig otrevligt mot dig innan.
    ville bara poängtera det.
    Hejdå! Kram
    / tjejen på biblioteket.

    SvaraRadera