fredag 15 juli 2011

FILMER

Igår var jag förbi banken för att ta hand om lite grejer, så när jag ändå var i Centrum så bestämde jag mig sedan för att gå till ICA. Jag vet inte om det är så i era livsmedelsbutiker, men i denna så finns det filmer som man kan köpa för billigt pris. "Ta 2 betala 99:-", vilket jag tycker är rena rånet. Har vid ett tidigare tillfälle sett att dem haft en massa Batman filmer där, jag som är ett fan var bara tvungen att leta efter en specifik som jag älskar. Jag hittade den tillslut, till min lycka, men kom även hem med två filmer till. Det fanns ett flertal till jag ville köpa, men det får vänta till en annan gång när jag inte måste lägga ut pengar på annat. Så, nu börjar äntligen mitt samlande av filmer!

THE DARK KNIGHT        BATMAN BEGINS        BATMAN

1 kommentar: