måndag 4 juli 2011

UPDATE

Okej, så jag uppdaterar väldigt dåligt här på bloggen, ursäktar detta men jag har helt enkelt inte haft lust. Det har varit mycket det senaste som rent ut sagt varit förjävligt. En av dem är att allt med gymnasium har krånglat till sig, men tänker inte gå in på det ämnet något mer, bara tanken gör mig illamående.

För någon dag sedan var jag med en nära vän till mig som är här för att hälsa på under sommarlovet för att vara med familj och vänner, hon bor i Karlstad så vi passade på att umgås då vi ses så sällan. Hon frågade ifall jag ville följa med henne till Skärholmen där hon skulle klippa sig. ( I must say it's pretty fucking fab. ) Vi tog en fika och shoppade lite också. Jag fick med mig ett par svarta treggins som jag har velat ha jättelänge, en sjal, några armband och en klänning som jag dessvärre ska lämna tillbaka. Det var härligt att få umgås med henne igen, synd bara att vi inte kan göra det så ofta.

Jag och Payne ( Min flickvän för er som inte vet ) har fixat flyg och hotell till London nu! Vi åker den 10/8 och kommer tillbaka på kvällen den 13/8. Det ska bli så jävla nice, även om vi inte kommer vara där så länge, längtar som fan. Är sjukt spänd inför Dir en grey konserten också, snart ska jag äntligen få se dem in the flesh igen!
KYO IS MY GOD - DIR EN GREY IS MY BELIEF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar