tisdag 12 juli 2011

DAG 02

MIN FÖRSTA KÄRLEK

Vi fick kontakt på en hemsida, otroligt nog, och blev med ens vänner. En tid senare blev vi tillsammans, utan att ens ha sett varandra eller pratat i telefon. Hon kom till Stockholm för att träffa mig medan hennes Pappa gjorde några ärenden. Jag minns än idag hur nervöst och pirrigt det var. Men allt var ändå så perfekt det kunde bli. Jag kommer aldrig att glömma bort vår första kyss eller det fina hjärtat du gjorde med händerna i bilen bakom glaset när din Pappa inte såg.

Idag är vi fortfarande tillsammans och har i slutet på oktober varit det i hela fem år. Trots att vi har haft våra dispyter så går det inte att sluta älska dig, det är rent ut sagt omöjligt. Du är mitt allt, den enda för mig. Utan dig skulle jag inte vara den jag är idag. Det finns inga ord till att förklara hur mycket du betyder för mig, hur tacksam jag är för att du finns i mitt liv.

Vi må fortfarande vara unga och knappt börjat våra liv, men jag vill ha dig vid min sida, dag ut och dag in. Det är med dig jag känner mig som mest levande och jag vill fortsätta känna så i många år framöver. Jag älskar dig så oerhört mycket, mer än du någonsin kan tänka dig.

Payne, vill du gifta dig med mig?

Fan, tänk att få vakna upp och se denna skönhet varje morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar