lördag 9 juli 2011

ORKAR INTE

Jag uppdaterar så sjukt dåligt men jag orkar seriöst inte bry mig. Jag har ändå ingenting att blogga om at the moment. Det är varmt som satan, vilket gör att jag typ inte orkar göra någonting alls. Men samtidigt så är jag så himla trött på att bara sitta hemma vid datorn och inte göra någonting, vilket jävla liv liksom. Mår seriöst äckligt dåligt av att vara här, patetiskt nog har jag funnit mig själv ett flertal gånger med att bara ligga i min säng och stirra upp i taket i brist på annat att göra.

Det är inte särskilt långt kvar tills Payne kommer hit, tolv dagar för att vara exakt, men jag pallar seriöst inte med att vänta tills dess. Jag måste göra något, måste komma härifrån, måste få leva lite och inte bara sitta här och förlora en massa tid till ingenting. Sommarlovet ska man inte låta försvinna iväg som jag gör just nu, det är seriöst inte okej.

Detta är inte bland det roligaste jag har skrivit här, men kände att jag var tvungen att få ur mig lite tankar som jag har haft i någon vecka eller så. Det är ju delvis det bloggen är till för, right? Anyway, ni kan få en ful video på mig som jag spelade in för ett tag sedan, talar om för mina tumblr followers hur mycket jag tycker om dem och så vidare. Funderar på om jag kanske ska börja video blogga, eller bara lägga upp random videos från min vardag. Låter det som en bra idé?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar