lördag 16 juli 2011

DAG 07

VÄNNER

Jag tänker inte skriva upp en hel drös med folk som jag tycker om, utan nu tar jag bara en av dem som jag verkligen anser vara en av mina absolut bästa vänner. Jag ber om ursäkt ifall det är någon som blir besviken nu, det är absolut inte menat på det sättet, det är bara jag som är lat. Ni vet om jag tycker om er eller inte och egentligen är det ju bara det som räknas, eller hur?

TESS
Omfg, den här bruden är så jävla awesome som man kan bli, vi är liksom soul mates. Vi är så lika på flera tänkbara sätt att det nästan är läskigt. Vi kunde sitta på Skype i timmar och snacka med varandra om världens mest fånigaste saker, men det fick mig alltid att le även om jag kanske inte var på det bästa humöret innan. Hon har ställt upp för mig hur många gånger som helst, har alltid varit som en knight in a shining armour när jag har varit i nöd. Då kom hon, galloperandes på sin vita hingst, och räddade mig. Jag ser verkligen upp till henne, hon är en av dem starkaste människorna jag känner och det är helt befängt att hon har fått gå igenom så jobbiga saker när hon är en sådan underbar människa. Hon förtjänar fan inte det och jag förstår inte att man kan ogilla henne, det borde vara helt omöjligt! Jag vet inte riktigt vad jag skulle kunna göra utan henne, även om vi inte pratar så mycket som förut eller kan ses så ofta så har hon ändå en speciell plats i mitt hjärta.

1 kommentar:

  1. Men lilla vännen, ska pussa på dig. :< <3
    Bara för att jag inte kan skriva om folk på det där sättet. Men ffffffffffffffffffffffff <3

    SvaraRadera