lördag 10 september 2011

GÅRDAGEN

Så igår var jag alltså på Gröna Lund, asroligt verkligen, det var definitivt värt pengarna! Jag mötte upp Veronica, födelsedagsbarnet, inne i stan. Jag köpte ett par nya leggins på Gina Tricot och sedan två Dir en grey skivor på Bengans, är så jävla glad över att jag hittade DUM SPIRO SPERO delux versionen! Efter det gick vi för att äta på Kungshallen, jag köpte en kebabtallrik som för övrigt var ett stort jävla berg. Sedan mötte vi upp dem andra som skulle följa med och så tog vi spårvagn till Grönan. Första grejen vi åkte var den nya lilla frittfall, så jävla mysig orkar inte, tyckte den var helt underbar! Vi åkte massa grejer under dagen, så mot slutet var jag så trött, yr och illamående att jag var tvungen att dra mig hemåt medan dem andra drog ut någonstans. Men det var jättekul, hoppas på att kunna lägga upp lite bilder och kanske eventuellt en video också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar