torsdag 8 september 2011

GRÖNA LUND OCH FÖDELSEDAG

Imorgon ska jag till Gröna Lund med en nära vän till mig som fyller år! Ska bli jättekul, vi har inte setts på över ett halvår så jag saknar henne sjukt mycket. Sedan har jag inte varit på Grönan på år och dar heller, så ser fram emot det! Möter upp henne inne i stan, sen ska vi gå runt lite där och sedan käka innan vi drar iväg.

Har dock inget planerat på lördag, men jag måste åka in till stan då i alla fall, måste verkligen shoppa kläder! Har sett att Gina Tricot har fina grejer så måste skynda innan dem försvinner!

På söndag kommer en vän över, hon är jättesugen på min wook så ska bjuda henne på käk! Skulle inte bli förvånad om det slutar med att hon och jag glor på Batman filmer också när hon är här, inte för att jag klagar huhu.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar