torsdag 15 september 2011

DAYS OF MY LIFE

I tisdags så mötte jag upp Rasmus, ni vet, han från förra inlägget. Hämtade honom vid Tumba Station för att sedan gå och köpa onyttigheter, sedan gick vi hem till mig och åt mat medan vi tittade på Batman Forever. Det var hur nice som helst, vi tog även en långpromenad typ och snackade om diverse saker som intressen och rollspel och så vidare.

Och igår så var jag förbi Tumba Centrum för att hämta grejer som jag köpt på internet, men då glömde jag pappret så jag kunde dessvärre inte få dem. Men whatever, dem kommer ju inte direkt fly därifrån så. Sedan åkte man in till stan där Rasmus och jag gick till GAME för att kolla lite spel, fanns inget som jag var intresserad av, men han gjorde en beställning på ett nytt spel som ska komma ut. Sedan gick vi till mother fucking Bamboo igen! Det var, som vanligt, asnice och självklart gott. Jag tycker däremot synd om Rasmus, hans iPhone 4 blev stulen där. Men det är Stockholm, shit happens egentligen, nu vet man i alla fall till nästa gång att man aldrig ska ha mobilen framme på bordet även om man sitter där utan alltid lägga ned den i fickan. Men dessa två dagar var i alla fall awesome, Rasmus är en trevlig sate, man blir på så bra humör när man är med honom!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar